مقالات دیگر

راهنمای مطالعه

شرکت پرتو صنعت

شرکت پرتو صنعت سال 1368 تاسیس گردید و سپس موفق به تولید اینورتر هایی مطابق با آخرین فناوری روز گردید. درایوهای تولیدی این شرکت تا رنج توان 400 کیلووات با تکنولوژی Vector Control، قابل رقابت با محصولات اروپایی بوده به نحوی که مورد استقبال دیگر کشورها نیز قرار گرفته و به کشورهایی مانند ترکیه و امارات صادر می‌گردد.

 

اینورتر پرتو صنعت

این شرکت با تلاش مهندسین فنی خود موفق به اخذ تاییدیه های فنی مطابق استانداردهای زیر شده است:

EN 61800-3: 2012, Adjustable speed electrical power drive system- part 3 EMC requirements and specific test methods

EN 61800-5-1: 2007, Adjustable speed electrical power drive system- part 5-1 part: Safety requirements Electrical, Thermal and energy

برای خرید اینورترهای پرتو صنعت و مشاهده اطلاعات محصولات می‌توانید روی محصول مورد نظر خود کلیک کنید.

  1. درایو پرتو صنعت مدل VX2
  2. درایو پرتو صنعت مدل VX-M
  3. درایو پرتو صنعت مدل VX_7
  4. درایو پرتو صنعت مدل VX_40
  5. درایو پرتو صنعت مدل MV
  6. درایو پرتو صنعت مدل MX
  7. درایو پرتو صنعت مدل VX-M

تاریخچه فعالیت شرکت پرتو صنعت

در سال‌های اولیه اقدام به تولید اینورترهای فرکانسی نسل اول خود نمود. با باز شدن فضای اقتصادی در سال‌های بعد از 1376، واردات اینورتر های مارک Vacon را انجام داد و بازار ایران و حتی کشورهای همجوار را تامین می‌نمود.

با شرایط تحریم‌های اولیه در سال‌های 1386 مبادرت به واردات اینورتر های فرکانسی برند INVT از چین نمود و مجددا فروش بالایی از بازار را از آن خود نمود ولی با تحریم‌های مجدد سازمان ملل تصمیم به تولید اینورتر های فرکانسی با شرایط و استانداردهای روز نمود. اکنون سهم بالایی از بازار ایران را به خود اختصاص داده است.

تولیدهایی از رنج 0.75KW تا 400KW در مدل‌های مختلف که انواع کارهای مختلف در صنایع مختلف را پوشش می دهد. تولید درایو مدیوم ولتاژ توانایی بالای این شرکت را در زمینه تولید بیان می کند.

 

چشم انداز فعالیت شرکت پرتو صنعت

امید است، با حمایت دولت و مصرف کنندگان گامی در تولید کالای ایرانی برداشته شود. اصلاح عیوب و داشتن بخش R&D یکی از نکته های مثبت این شرکت محسوب میگردد. ازدیاد سالن‌های تولید و نمایندگان در استان‌های مختلف موجب پیشرفت روز افزون شده است.

خدمات پس از فروش می‌تواند، بخش قابل توجهی از نیاز مصرف کنندگان را بر طرف نماید. در زمانی که بعضاً شرکت‌های وارد کننده با وارد کردن کالاهایی هرچند مرغوب، خدمات پس از فروش قابل قبولی را ارائه نمی دهند، روش کار شرکت پرتو صنعت نوید بخش افکاری نو در زمینه احترام به مصرف کنندگان در ایران باشد.

شرکت پرتو صنعت

پیشنهاد خواندنی: خرید اینورتر پرتو صنعت

قابلیت های فنی این شرکت در تولید

این شرکت با تولیدات مختلف خود در زمینه‌ی کنترل کننده‌های دور موتور توانسته پاسخگوی نیاز صنعت‌گران ایرانی باشد. این شرکت موفق به کسب گواهینامه CE Certificate Of European Community از شرکت “آزمایشگاه‌های صنایع برق” (E.P.I.L) برای محصول صادراتی خود گردیده است و با تکیه بر R&D هدف دستیابی به دانش و فن آوری روز همیشه در رویکرد این شرکت بوده است. با این رویکرد موفق به تامین نیازهای صنایع داخل کشور از قبیل نفت و گاز شده است.

شرکت پرتو صنعت درایو های خود را در 6 گروه VX_40، VX_7، MX، MV، VX_M، VX_2 تولید می‌کند. براین اطلاعات بیشتر درباره هر یک از مدل ها روی مدل مد نظر خود کلیک کنید.

 

سرمایه های شرکت پرتو صنعت

این شرکت با داشتن مهندسان و متخصصین با تجربه توانسته با تبدیل دانش به فناوری سبب ایجاد اشتغال و رشد اقتصاد کشور شود. اینورتر های این شرکت در صنایع مختلفی از جمله نفت و گاز در حال نصب و بهره‌برداری است.

با ظرفیت تولید چهل هزار عدد دستگاه در سال با مساحتی بالغ بر چهار هزار مترمربع در شهرک صنعتی پرند تهران، بزرگ‌ترین تولید کننده درایو در خاورمیانه می‌باشد. این شرکت دارای تاییدیه دانش بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای کلیه محصولات خود بوده و همچنین در طراحی 10 قلم کالای ساخت داخل وزارت نفت شرکت کرده است.

صنایعی که از محصولات شرکت پرتو صنعت استفاده می‌کنند شامل:

  1. صنعت گاز
  2. صنعت نفت
  3. صنعت پتروشیمی و...

 

صنایع ذینفع از شرکت پرتو صنعت

  • شرکت مناطق نفت خیز جنوب
  • شرکت ملی گاز
  • شرکت اسپک پتروشیمی
  • شرکت پخش و پالایش نفت
  • شرکت کالای نفت
  • شرکت خط لوله
  • مخابرات نفت و بسیاری از شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نفت
مقالات مرتبط

آخرین مطالب