مقالات دیگر

راهنمای مطالعه

تعمیر اینورتر پاورالکترونیکس (Power electronics)

کمپانی پاور الکترونیکس در حدود 30 سال پیش در زمینه اتوماسیون صنعتی در کشور اسپانیا، تاسیس شد. این شرکت تخصصا به تولید تجهیزات کامل محصولات اتوماسیون، از جمله درایو های تخصصی پاور الکترونیکس، سروو موتور پاورالکترونیکس، استپر موتور پاور الکترونیکس، منبع تغذیه پاور الکترونیکس می‌پردازد.

 تعمیر اینورتر پاور الکترونیکس

 

شرکت پاور الکترونیکس توانسته است، با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب مشتریان بیشتری در سرتاسر جهان داشته باشد. محصولات این کمپانی از کیفیت محصولات خوب اروپایی برخوردار است. این شرکت علاوه بر فروش خدماتی همچون مشاوره قبل از فروش و خدمات پس از فروش نیز ارائه می‌دهد.

شرکت پاور الکترونیکس پیشرو در تولید محصولات اتوماسیون صنعتی در کشور چین است. این شرکت به دلیل طیف وسیعی از محصولات خود، سخت افزار پایدار و قابل اطمینان، پیکره بندی نرم افزاری کاربر پسند و عملکرد بالا و همچنین قیمت رقابتی در صنعت کشور طرفداران بسیاری پیدا کرده است. پاور الکترونیکس دارای خط تولید کامل محصولات اتوماسیون صنعتی نظیر   موتور و درایوهای سروو، موتور و درایوهای استپر، اینورتر پاورالکترونیکس صنعتی با استاندارد کاملا اختصاصی می‌باشد. این شرکت به ‌عنوان برجسته‌ترین ارائه دهنده تجهیزات اتوماسیون در سراسر جهان شناخته شده است.

در ایران اینورتر پاورالکترونیکس با مدل‌های SD700FL ,SD700 ,SD700FR ,SD700SP و … شناخته شده است در هنگام خرابی این اینورترها ابتدا علل خرابی را مورد بررسی قرار دهید.

فالت های مهم در تعمیر اینورتر پاورالکترونیکس

در زیر به برخی از ارورها و فالت‌های مهم مربوط به اینورتر پاورالکترونیکس به طور کلی اشاره می‌نماییم:

OC………..  خطای over current

OV……….. خطای Main circuit over voltage

UV1…….. خطای OVER Voltage

UV2…..خطای CONTROL POWER SUPPLY

OH…….خطای Over Heated

OL1…….خطای MOTOR Over loaded

F00….. خطای مربوط به CPU

تعمیر اینورتر پاور الکترونیک

اینورتر پاورالکترونیکس تعمیر شده در کارگاه تعمیرات الکتریکالا:

  • تعمیر اینورتر پاورالکترونیکس مدل SD700FR

  • توان 18/5KW

عیوب اعلامی:

اینورتر خطای OVER VOLTAGE  می‌دهد.

نحوه تعمیر اینورتر پاور الکترونیکس:

پس از بررسی‌های صورت گرفته، متخصصین تعمیرات متوجه شدند که ایراد از تغذیه سوئیچینگ می‌باشد که همگی ایرادات برطرف گردید و درایو تست شد و تحویل مشتری گردید. همچنین در چنین مواردی، حتما قبل از نصب مجدد اینورتر پاورالکترونیکس باید از صحت برق ورودی اطمینان حاصل کرد تا اینورتر مجددا به مشکل نخورد.

مقالات مرتبط

آخرین مطالب