مقالات دیگر

راهنمای مطالعه

شرکت دلتا DELTA

شرکت دلتا Delta در سال 1971 توسط آقای Bruce Cheng در تایوان تأسیس گردیده است. در عرصه راه حل‌های الکتریکی از سال 2002 تا سال 2006 در ردیف اولین و برترین‌های روز دنیا بوده است. در سال 2015 نیز در میان 45 شرکت در بخش شرکت‌های در حال توسعه و پیشرو رتبه اول را در بخش تجهیزات الکترونیکی کسب می‌کند و به عنوان برند شناخته شده در صنعت جهان مطرح می‌شود . در ‌واقع شرکت دلتا پیشروترین کمپانی در زمینه اتوماسیون صنعتی در آسیا است که هر روز با خرید کمپانی‌های دیگر، در حال تبدیل شدن به یک غول چند ملیتی است. این کمپانی یکی از کامل‌ترین محصولات در زمینه اتوماسیون صنعتی را دارا می‌باشد که با کیفیتی بسیار عالی و قیمتی اقتصادی و مناسب، یکی از پر مصرف‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات در آسیا به شمار می‌رود.

 

شرکت دلتا DELTA

 

شرکت دلتا اولین تولید کننده منابع سوئیچینگ می‌باشد و در زمینه‌های مدیریت برق، ساخت قطعه، نمایشگر‌هاي  LCD، تولیدات شبکه و اتوماسیون صنعتی از مهم‌ترین تولید کنندگان به شمار می آید. تخصص در الکترونیک صنعتی و دانش فنی وسیع این شرکت در زمینه تکنولوژی کنترل، دلتا را در بازار اتوماسیون صنعتی پیشرو کرده است. در حال حاضر دلتا دارای کارخانه‌هایی در تایوان، ژاپن، اندونزی، تایلند و چین می‌باشد. همچنین مراکز R&D و دفاتر فروش و سرویس دلتا در سرتاسر جهان آماده خدمت به مشتریان هستند.

مقالات زیر به شما کمک می‌کنند تا با درایوهای شرکت دلتا و کارایی آنها نیز بیشتر آشنا شوید.

  1. درایو دلتا مدل B
  2. درایو دلتا مدل M
  3. درایو دلتا مدل CP2000
  4. درایو دلتا مدل C200
  5. اینورتر دلتا مدل C2000

تاییدیه‌های شرکت دلتا

شرکت دلتا جوایز بسیاری از جشنواره‌های بین‌المللی دریافت کرده است. شرکت دلتا در زمینه نوآوری در صنعت برق و پاسخگویی به نیاز مشتریان به رسمیت شناخته می‌شود. از سال 2011 در هر سال برای شاخص جهانی توسعه پایدار انتخاب می‌شود. در سال 2015 در فهرست بازار‌های نوظهور و درحال پیشرفت قرار گرفت. همچنین در میان 45 شرکت تولیدی تجهیزات الکتریکی در رتبه اول جهانی قرار گرفت. از محصولات پرکاربرد و معروف این شرکت در صنعت برق تولید اینورتر، سروو موتور و درایو آن و PLC است که شروع سابقه تولید آنها در این کمپانی، در حدود سه دهه می‌گذرد. همچنین این کمپانی توانسته در سراسر دنیا نمایندگی‌های خود را که ارائه دهنده محصولات و خدمات فنی و پشتیبانی محصولات است، تاسیس کند.

محصولات شرکت دلتا DELTA

پیشنهاد خواندنی: خرید اینورتر دلتا (DELTA)

فرهنگ سازمانی شرکت دلتا 

  • نوآوری: ایجاد ایده‌های جدید و انتقال به ایده‌های موثر
  • رضایت مشتری: پیش‌بینی نیاز‌‌های مشتری و فراتر رفتن از نیاز‌های مشتری
  • کیفیت: به طور مداوم عملکرد برتر را شناسایی کرده و به دنبال بهبود عملکرد در هر زمان است
  • کار تیمی: ایجاد یک شبکه همکاری جهانی برای دستیابی به اهداف متقابل
  • چابک بودن اعضای تیم: تلاش برای تسریع در به دست آوردن فرصت‌های جدید

این کمپانی در تمام زمینه‌ها تمام تلاش خود را می‌کند تا تاثیر‌گذار باشد. یکی از چالش‌های امروزه بشر حل مشکلات و معضلات مربوطه به محیط زیست است، در پاسخ به چالش تغییرات آب و هوا دلتا همچنان متعهد به تحقیق و توسعه محصولات کم مصرف و خدمات صرفه‌جویی در مصرف انرژی، که به طور چشمگیری در توسعه پایدار نقش دارد.

این کمپانی اینورتر‌های خود را در چند دسته مختلف از نظر کاربری و ویژگی‌های منحصر به فرد تولید کرده است. این درایو‌ها در سری‌های B/CP2000/C2000/C200/M تولید می‌شود. هریک از این مدل‌ها در کار‌های مختلفی از قبیل کنترل سرعت، حرکت آرام، پیکربندی‌های سفارشی از آن‌ها استفاده می‌شود.

PLCهای آن در انواع کامپکت و اسلیم و غیره، به صورت ماژولار تولید شده است.

سروو درایوهای آن در مدل‌های A2 و B2 و AB و غیره با دقت‌های متفاوت و ورودی‌های مختلف تولید شده است. همچنین سروو موتورها در ابعاد و گشتاورهای متفاوت و انواع ترمزدار و بدون ترمز تولید شده‌اند.

نقاط عطف شرکت دلتا

دلتا در سال 2013 در مجله جهانی GLOBAL VIEW رتبه اول را کسب کرد. این شرکت در بین 100 برند برتر سبز در چین به عنوان 10 شرکت خصوصی برتر رتبه بندی شده است. در سال 2012 به مدت دو سال متوالی به عنوان برند برتر جهانی نام‌گذاری شد. این کمپانی جایزه DJSI در بخش تجهیزات الکتریکی جایزه نوآوران صنعت ملی تایوان را دریافت کرده است. این شرکت در سال 2011 موفق به کسب درآمد 7 میلیارد دلار در این سال شد. در سال 1983 موفق به تولید انبوه منبع تغذیه سوئیچینگ در بازار شد.

درایو شرکت دلتا DELTA

برای آشنایی بیشتر با محصولات این شرکت می‌توانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.

  1. آشنایی با plc دلتا
  2. بررسی‌ مدل‌های مختلف درایو دلتا و کاربرد آنها

محصولات شرکت دلتا

انواع محصولات اتوماسیون صنعتی که شرکت دلتا به بازار عرضه کرده است به شرح زیر می‌باشد:

 

مقالات مرتبط

آخرین مطالب