مقالات دیگر

راهنمای مطالعه

تعمیر اینورتر Sew

شرکت sew در ایالات متحده تاسیس گردید، هم اکنون در 60 کشور جهان دفتر فروش فنی و شبکه توزیع کننده در سراسر دنیا، با داشتن خدمات تخصصی و محصولات تخصصی را به کاربران در حوزه اتوماسیون صنعتی ارائه  می‌دهد. این شرکت در شهرهای بریتپورت،نیوجرسی،دالاس،تگزاس، هیوارد فعالیت خود را آغاز کرد و امروزه جزو شرکت‌های برتر در زمینه اتوماسیون صنعتی اینورتر SEW در دنیا می‌باشد. این شرکت پیشگام در تولید سیستم‌های انتقال قدرت و کنترل حرکت بوده است و توانسته است خود را در این فیلد تخصصی به اثبات برساند. این کمپانی ادعای این را دارد که در سال 1931 توانسته است، گیربکس موتور را به صنعت موتور معرفی کند.

اینورتر SEW

 

 

همچنین ۸۰ سال پس از آن، به مشتریان خود بهترین فن‌آوری درایو را ارائه داده است. تعهد این شرکت به پیشتاز بودن در نوآوری‌های جدید باعث این شد که اولین موتور سرعت متغیر در توسعه زودهنگام درایوهای الکترونیکی و برخی از تلاش های موفقیت آمیز برای کنترل غیر متمرکز و اولین موتور با روتور های مس مقرون به صرفه تولید شود. همچنین این کمپانی در زمینه رباتیک، تجهیزات الکترونیکی است.

SEW-EURODRIVE همه چیزهایی را که مشتریان متخصص نیاز دارند که عملکرد سیستم‌های خود را بهینه سازی کنند، به ارمغان آورده است. کمپانی اس ای دبلیو  یک خانواده برتر از محصولات، مهندسی بی نظیر، پشتیبانی فنی و فن‌آوری های جدید نوین می‌باشد.

 

مدل‌های اینورترهای SEW

اینورتر SEW در ایران با مدل‌های MOVITRAC ،EURODRIVE ،MOVIFIT ،MOVIDRIVE ،MOVIMOT ،MDX61B0005 MDX61B0150 ،MDX61B0220 و…  شناخته شده است. در هنگام خرابی این اینورتر ها ابتدا علل خرابی را مورد بررسی قرار دهید.

در زیر به برخی از ارورها و فالت‌های مهم مربوط به اینورتر SEW به طور کلی اشاره می‌نماییم:

OC………..  خطای over current

OV……….. خطای Main circuit over voltage

UV1…….. خطای OVER Voltage

UV2…..خطای CONTROL POWER SUPPLY

OH…….خطای Over Heated

OL1…….خطای MOTOR Over loaded

F00….. خطای مربوط به CPU

تعمیر اینورتر SEW

اینورتر SEW تعمیر شده در کارگاه تعمیرات الکتریکالا

  • اینورتر MDX61B0150 SEW
  • توان 18/5KW

عیوب اعلامی:

اینورتر SEW خطای OVER VOLTAGE  می‌دهد.

نحوه تعمیر اینورتر SEW

پس از بررسی‌های صورت گرفته، متخصصین تعمیرات متوجه شدند که ایراد از تغذیه سوئیچینگ می‌باشد که همگی ایرادات برطرف گردید و درایو تست شد و تحویل مشتری گردید. همچنین در چنین مواردی، حتما قبل از نصب مجدد اینورتر باید از صحت برق ورودی اطمینان حاصل کرد تا اینورتر مجددا به مشکل نخورد.

مقالات مرتبط

آخرین مطالب