مقالات دیگر

راهنمای مطالعه

شرکت لنز Lenze

شرکت لنز در سال 1947 توسط Hans Lenze در شهر هاملن آلمان تأسیس گردید. درحال حاضر این شرکت با قدمت وسابقه ای 70 ساله، یکی از پیشتازان در سیستم‌های انتقال قدرت، کنترل و اتوماسیون صنعتی در جهان و به ویژه اروپا به شمار می‌آید. لنز شرکتی با مسئولیت محدود می باشد اما شرایط همکاری در آن همانند یک تجارت خانوادگی است.

 

شرکت لنز Lenze

این مقالات به شما کمک می‌کنند تا با محصولات شرکت لنز نیز بیشتر آشنا شوید.

  1. اینورتر چیست؟
  2. اینورترهای فرکانسی
  3. پی ال سی چیست؟
  4. انواع PLC
  5. موتور آسنکرون

زمینه کاری و فعالیت

شرکت لنز مجموعه ای شامل 52 شرکت در زمینه‌های توزیع، پایگاه‌های توسعه و تولید و مراکز لاجیستیک در اروپا، آسیا و ایالات متحده است. حدود 3300 نفر در سراسر دنیا در این شرکت مشغول به کار هستند که از این تعداد حدود 300 نفر آن‌ها در زمینه تحقیق و توسعه در 8 مکان فعالیت می‌کنند.

محصولات این شرکت شامل:

در سال 2017/2018 شرکت لنز توانسته است با افزایش 68 میلیون یورویی، به میزان فروشی معادل 741 میلیون یورویی دست یابد. کنترل و به حرکت در آوردن سیستم‌ها و ماشین آلات صنعتی کاربردهایی هستند که محدوده وسیعی از محصولات Lenze بر اساس آن تولید می‌شوند. تخصص لنز ارایه راه حل‌های جدید از تلفیق سیستم‌های محرکه مکانیکی، الکترونیکی و فرآیندهای اتوماسیون صنعتی می‌باشد.

محصولات شرکت لنز Lenze

شعار شرکت لنز

با انگیزه و تعهد ما درتولید محصولات شرکت لنز، محصولاتمان را به نحوی ارائه می‌دهیم که بهترین راه حل را ایجاد نماییم که ایده شما را در همان لحظه برآورده کند. آن‌چه شما دنبال آن در نوآوری سیستم‌های خود هستید، که ماشین صنعتی موجود خود را بهینه سازی نمایید یا ماشین جدید و به روز تری بخواهید، شرکت لنز به عنوان یک متخصص درعرصه جهانی، در زمینه اتوماسیون صنعتی برای شما راه حل خاص آن را دارد .

 

معرفی انواع محصولات شرکت لنز

 

  • انواع کنترلرها

شعار لنز در مورد محصولات کنترلی: برای اینکه از تمامی امکانات سیستم‌های کنترلی موجود دراین عرصه بتوانید استفاده کنید. محصولات کنترلی Lenze L-force را می‌توان با یک تقاضا در اختیار خود قراردهید و ازمحصولات اتوماسیون قدرتمند ما که قطعا و مطمئناً راه حل مناسبی است، برای برنامه کاری خود در سیستم‌های کنترلی استفاده خواهید کرد.
از کنترل اولیه تا اتوماسیون کامل ماشین، نمونه محصولات ما تمامی نیازهای مصرف کنندگان، برای سیستم صنعتی مدرن را تامین می‌کند.

 

  • اینورتر شرکت لنز

وظیفه اصلی اینورترهای فرکانس سری Control Vector 8200 تنظیم الکترونیکی سرعت موتورهای آسنکرون سه فاز ACمی‌باشد. ترکیبی از این اینورترها با الکتروموتور گیربکس‌های ساخت شرکت Lenze و یا موتورهای آسنکرون ACساخت این شرکت، مجموعه ای کم نظیر از یک سیستم دورمتغییر با امکانات بسیار عالی را بوجود می آورد. هم چنین ترکیبات مختلفی از ماژول‌های قابل نصب بر روی این دستگاه که بر اساس نیازهای مشتری قابل انتخاب بوده و هر یک کارآیی‌های جدیدی را به سیستم اضافه می‌نمایند و نیز موجب می‌گردد تا این دستگاه در حالات مختلف کاری و کاربردهای متنوع بتواند بسادگی مورد استفاده قرار گرفته و بطور کامل پاسخگوی نیازهای مشتری باشد.

 

برخی ویژگی‌های دیگر مثل طراحی ساده وفشرده و قابلیت‌های نرم افزاری و سخت افزاری بسیار زیادی که در آن‌ها تعبیه گردیده است، استفاده از مدارات محافظ متعدد، استفاده از مواد اولیه مرغوب و آزمایشات کنترل کیفیت متعدد در شرایط سخت کاری و شرایط واقعی کار، در مجموع این نسل از درایوها را به درایوی ایده آل جهت استفاده در موارد بسیار متنوع و گوناگونی تبدیل نموده است.

 

اینورتر شرکت لنز

محصولات این شرکت در صنایع گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرد که این صنایع شامل:

  1. صنعت نفت
  2. صنعت ماشین آلات
  3. صنعت خودروسازی و...
  • انواع ابزار مهندسی

انواع موتورها و متعلقات آن

شعار لنز درباره تولید موتورهایش:
یک چیز مسلم است، شما باید بتوانید به موتورهای خود اعتماد کنید. آن‌ها انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می‌کنند و بنابراین جزء محرک اصلی دستگاه‌های صنعتی شما هستند.

از آن‌جا که موتورها چنین نقش مهمی را بازی می‌کنند، ما به شما موتورهایی با عملکرد بهینه نسبت به پارامترهای درایو و گزینه‌های کاربردی تر ارائه می‌دهیم.
برخی از این محصولات شرکت لنز که می‌توان نام برد:
• سروو موتورهای سنکرون MCS
• سروو موتورهای سنکرون m850
• سروو موتورهای سنکرون MDxKS
• سروو موتورهای سنکرون MQA
• سروو موتورهای سنکرون MCA
• سروو موتورهای سنکرونSDSGA

  • سیستم کامل اتوماسیون

نرم افزار Lenze

 

نرم افزار نقش فزاینده‌ای در عملکرد دستگاه دارد. فرآیندهای پیشرفته دیجیتالی، امکان انجام اصلاحات و ایجاد محصولات با کاربردهای دقیق‌تر را در مرحله اولیه پروژه امکان پذیر می‌کند و همچنین پشتیبانی از برنامه نویسی نرم افزار برنامه را فراهم می‌کند و راه را برای راه اندازی مجازی هم هموار می‌کند. مهم‌ترین مزیت‌های آن در چرخه‌های پیشرفت موجب نتیجه روند کوتاه تر با تعداد کمتر پرسنل و سریع‌تر بودن زمان رسیدن به بازار ارائه محصول است.

 

شرکت لنز یکی از فعالان تولید در صنعت برای کلیه مراحل توسعه و پیشرفت ماشین آلات شما از ایده اولیه تا خدمات بعد از فروش، راه حل ارایه می‌دهد. شرکت Lenze با بیش از ۶۰ سال تجربه در زمینه اتوماسیون، محصولات با کیفیت و مرغوب تولید می‌کند و رضایت کاربران، قطعا گواه این موضوع است.

مقالات مرتبط

آخرین مطالب